Voor de gemeente is de netbeheerder voor elektriciteit Fluvius.
Fluvius beheert, bouwt en onderhoudt het distributienet voor elektriciteit en vervoert op vraag van de leveranciers de energie tot bij de distributienetgebruikers die op het net zijn aangesloten.
www.fluvius.be
infolijn: 078 35 35 34 (op weekdagen van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 13u)
Op dit nummer kan je terecht voor:
Storingen en defecten
tel. 078 35 35 00
Voor het melden van storingen of defecten van de openbare verlichting kan je bellen naar 078 35 35 00.
Je kan de storingen ook online melden via: https://mijnpostcode.fluvius.be/?lang=nl&applicatie=defecte-straatlamp
Voor het melden van storingen elektriciteit: https://www.fluvius.be/nl/geenstroom
Voor alle info kan je terecht op www.dewatergroep.be. Ga je verhuizen? Wil je jouw klantgegevens aanpassen of jouw waterverbruik opvolgen? Jouw facturen bekijken en betalen? Het bedrag van je tussentijdse factuur aanpassen? Dit kan je gemakkelijk en snel regelen via de online klantenzone!
Heb je nog vragen? Dan kan je terecht op www.dewatergroep.be/contact of via tel. 02 238 96 99. Dit nummer is ook steeds bereikbaar voor het melden van storingen.
Het klantenloket in Hasselt is enkel bereikbaar na het maken van een afspraak via de website of tel. 02 238 96 99.
VOO
Rue Jean Jaurès 46
4430 Ans
Voor aansluitingen van je kabel-tv-netaansluiting
tel. 078 78 01 23
tel. 0800 800 25
van maandag tot vrijdag: 8.00 – 21.00 uur
zaterdag: 10.00 – 18.00 uur
Voor alle problemen met je kabel-tv-netaansluiting
tel. 078 50 50 50
van maandag tot vrijdag: 8.30 – 21.30 uur
zaterdag, zondag en feestdagen: 9.00 – 21.30 uur
PROXIMUS
Koning Albert II-laan 27
1030 Brussel
Voor aansluitingen:
tel. 0800 22 800
van maandag tot zaterdag: 8.00 – 22.00 uur
www.proximus.be
Technische vragen:
tel. 0800 22 800
7/7 van 8h t.e.m. middernacht (behalve op feestdagen)
SCARLET
Postbus 10008
3570 Alken
tel. 02 275 27 27
van maandag tot zaterdag: 9.00 - 21.00 uur (gesloten op zon- en feestdagen)
www.scarlet.be